سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با برندهای جدید و با کیفیت محصولات مراقبت مو

نظر

فرقی نمی‌کند شما خانم باشید یا آقا و یا حتی چه سنی داشته باشید، یکی از عوامل زیبا به نظر رسیدن، جذابیت موی سر است. به همین دلیل همه باید در طول زندگی خود به موهای خود اهمیت دهند. همه ما گاهی برای این که تفاوتی در زیبایی موهای خود ایجاد کنیم آنها را کوتاه کرده یا حالت آن ها را عوض می‌کنیم، یا گاهی آن ها را رنگ می‌کنیم. البته که رنگ مو و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای این که رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنید باید در وهله اول رنگ مناسب را پیدا کنید. سپس باید به ترکیبات آن توجه داشته باشید تا بتوانید رنگ مو با کیفیت و مناسب با جنس مو خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر رنگ موهای خارجی، برندهای رنگ موی ایرانی با کیفیت بالایی نیز در بازار وجود دارند. یکی از بهترین برندهای رنگ مو ساخت کشور ایتالیا، رنگ مو اسکالیم است.

رنگ مو اسکالیم :

یکی از مزایای خرید رنگ مو اسکالیم تنوع رنگ بالای این محصول است. در این مارک از رنگ مو نود و یک رنگ در بیست و دو گروه مانند بلوند، قهوه ای، لایت، قرمز، بادمجانی، مشکی و ... وجود دارد. این رنگ مو یک برند ایتالیایی است که هدف آن زیبایی و در عین حال حفظ سلامت موها است. به همین دلیل از متخصصین مجرب در مورد زیبایی و سلامت کمک گرفته اند تا با ایجاد محصولی خوب و مناسب، باعث جلوگیری از آسیب رساندن به مو شوند.

یکی از مزایای این برند رنگ مو این است که در ترکیب این رنگ مو از حداقل آمونیاک استفاده شده است. علاوه بر این از مواد مفید گیاهی یعنی روغن آرگان استفاده شده است. به خاطر وجود این موارد هست که این رنگ مو را از بقیه رنگ ها متمایز می‌کنند. روغن آرگان بر روی مو می‌تواند به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده عمل کند. روغن آرگان به دلیل وجود ویتامین E   بسیار مفید است و باعث افزایش رشد مو و حفظ شادابی و لطافت مو می شود.  به همین دلیل وجود روغن آرگان در رنگ مو می‌شود، موهای بسیار نرمی خواهید داشت. این رنگ مو بر اساس پیشرفته ترین روش های به وجود آمده و همچنین رعایت تمام اصول بهداشتی و استاندارد در اروپا ساخته شد. این رنگ مو با پوشانندگی و ماندگاری بالایی که دارد در بین دوستداران رنگ مو محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

ترکیب رنگ مو اسکالیم :

در مورد نسبت رنگ مو اسکالیم و اکسیدان باید گفت این رنگ مو با نسبت یک به یک و نیم می باشد. یعنی برای یک تیوپ رنگ که معادل 100 میلی لیتر می‌باشد باید صد و پنجاه میلی لیتر از اکسیدان استفاده کنید تا به رنگ مو مورد نظر خود برسید. برای خرید رنگ مو اسکالیم می توانید به تمام فروشگاه های معتبر و یا سایت هایی که نماد معتبر دارند، مانند سایت میس و مستر سر بزنید و رنگ مو را انتخاب و خریداری کنید.

از چه محصولی در کنار رنگ مو استفاده کنیم؟

استفاده از این رنگ مو، نیز مانند رنگ موهای دیگر نیاز به مراقبت دارد. بعد از این که رنگ مو را بر روی سر خود زدید باید در زمان شستشوی مو از نرم کننده های مناسب استفاده کنید. مانند بقیه محصولات آرایشی بهداشتی‌، نرم کننده مو نیز انواع مختلفی دارد. با خرید نرم کننده موی سربه حفظ سلامت مو در کنار استفاده از رنگ مو کمک کنید.

محصولات کامان :

یکی از برندهایی که محصولات آن این روزها بین خانم‌ها محبوب است، محصولات کامان است. یکی از محصولات کامان که شما باید برای موهای خود استفاد کنید محصول نرم کننده و آبرسان مو کامان است. نرم کننده ها عموما نقش تقویت کنندگی ریشه مو را دارند. این محصول بدون هیچ گونه ایجاد سنگینی و چربی بر روی مو، باعث نرم و ابریشمی شدن موهای شما می‌شود. به دلیل وجود روغن های گیاهی و کراتین، سعی بر انعطاف پذیری و قدرت مو ها دارد. به همین دلیل بعد از استفاده از کرم مرطوب کننده کامان به راحتی میتوانید موهایتان را شانه کنید. از ویژگی‌های این محصول، تثبیت رنگ مو است. همچنین این نرم کننده می توان به جلوگیری از موخوره و زنده کردن موهای ضعیف و مرده اشاره کرد.

ترکیبات محصولات کامان :

ترکیبات این محصول شامل روغن گردو، ویتامین E ، عصاره جوانه گندم، روغن آفتاب گردان و روغن بوریتی می باشد . به همین دلیل است که به شما خرید نرم کننده موی سر محصولات کامان را پیشنهاد میکنیم. نحوه استفاده از این نرم کننده داخل حمام است. بهتر است آی زیادی مو های خود را حوله گرفته و مقداری از مصول را بر روی موهای خود قرار داده و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید و در آخر آن را بشورید. این نرم کننده مناسب موهای معمولی و حتی چرب نیز می باشد.

 

https://namehnews.com/fa/news/592653/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%A6%D9%85%DB%8C